ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه میکس لوک ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین فروشگاه میکس لوک است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

ثبت و قبول سفارش :

با توجه به آنکه طبق روال کاری فروشگاه مرحله اول خرید، استعلام سفارش می باشد، پاسخ استعلام سفارش مشتری به منزله ایجاب و نهایی کردن سفارش توسط مشتری به منزله قبول است.

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.

مراحل ثبت سفارش :

مراحل ثبت سفارش و خرید و دانلود محصول در بازه زمانی کوتاهی انجام میشود در صورتیکه پس از پرداخت به سایت منتقل نشدید حتما با پشتیبان تماس بگیرید.

تحویل سفارش :

پس از پرداخت ، لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد.در صورت هرگون مشکل در دانلود لینک برای شما و به درخواست شما در یکی از پیام رسانها ارسال میگردد

 قیمت های سایت :

قیمت های سایت معمولا ثابت و آنلاین هست و شما با اطمینان مبلغی که مشاهده میکنید را پرداخت می نمایید

محتوای سایت:

دوستان عزیزم کار ما بیشتر ودینگ هست و ما مجبوریم در دموها از فیلمهای خارجی استفاده کنیم. تکراری بودن فیلم های دمو را ببخشید

از آنجا که ما مسلمانیم و به تعهدات و عقاید پایبند هستیم از ارائه دموهای فارسی معذوریم.

بازگشت وجه :

در صورتیکه شما از محصول ناراضی باشین وجه پرداختی عودت داده میشود و شما شرعا مجاز به استفاده محصول نمی باشید

تعهد شما :

محصول دانلودی یا پستی خریداری شده توسط شما فقط به شما فروخته شده پس لطفا از در اختیارقراردادن آن به دیگران خودداری نمایید.

با تشکر محمد حداد ۰۹۱۸۶۹۲۵۸۹۶